Total Pageviews

Tuesday, November 16, 2010

raya di Ipoh huk..huk..huk

salam sume.,,lama tak update blog ni.walaupun dah lama abis exam,kuliah pon dah habis tetapi aku tetap tak da kerajinan nak update huk..huk..huk...
?
?
?
?
esok raya aidiladha dah..tapi aku beraya kat ipoh je taun nih huhuhu...sedih dowh.family semua beraya dengan sedara2..aku jadi mrs lonely kat ipoh  ni..raya dengan kengkawan je la n sembahyang raya di sini je..first time kot raya dengan kengkawan hahahaha...tak pe la..pengalaman sebab lepas ni aku dah keje.bila lagi nak rasa kn?(cehh...ayat penyedap hati)

jelous je dgn kengkawan yang balik kampung, dapat tengok org sembelih lembu,unta etc...aku sedih bukan je sebab tak dapat raya kat kampung, sday nk tinggalkan kengkawn esp budak kelas huhuhu..sday kot, 5 taun setengah bersama..macam2 pengalaman sepanjang 5 taun lebih ni. tadi dah ada sorang kawan aku "empangan" die awal2 dah pecah..aku ni dah le jenis pantang tgk org nangis, berJANGKIT huhuhu..nsb baik dapat dibendung tadi walupun kantoi ngn kengkawan huhuhu...konon nk kuat, tak mau nangis,tp aku ni hati tisu gak..senang je air mata nih nk kuar..meraung le aku ari jumaat nih huhuhuhu...nak bawak baldi la cmni..

buat kengkawan,aku dengan rasa rendah diri meminta ampun dan maaf daripada semua atas kesilapan, terguris hati korang, halal makan minum dan semua ye..mana lah tau, aku pergi dulu. kesalahan dengan manusia hanya boleh terhapus jika dimaafkan..walaupun kita minta ampun dari Allah.maaf tau. aku tak ada simpan dendam pun dekat kengkawan yg aku sayang..
maaf kalo aku ada buat muka, masam muka,cakap sesedap rasa...nobody is perfect.

semua kenangan akan aku ingat insyaallah...kalau korang semua kawin,jgn lupa jemput..insyaallah kalo tak ada ape halangan akan aku usaha untuk hadir ms hari besar korang 2 ye.. all the best dan jadilah guru yang terbaik..ingat,kita ni bakal memanusiakan manusia...diri sediri kena jadi manusia dulu...

14 comments:

  1. siapa yg pecahkan empangan tu dulu?? hahaha

    ReplyDelete
  2. lemonade:hahahaha ntah la....sepertinya kamo

    ReplyDelete